FAQ POHODA zdarma

rychle

Obsah:

Kdy můžu začít s vystavováním faktur?
K čemu je dobrá registrace?
Kolik volných záznamů budu mít k dispozici?
Co se stane, když volné záznamy vyčerpám?
Musím být při práci s programem POHODA Start připojen k internetu?
Je fakturace v POHODĚ Start bezpečná?
Faktury chci odesílat e-mailem. Jde to?
Jak vytvořím fakturu?
Co když si nebudu vědět rady?
Řeší POHODA Start nějakým způsobem i kontakty?


Kdy můžu začít s fakturací?

Vystavovat faktury můžete hned poté, co si program POHODA Start stáhnete a nainstalujete do svého počítače. Program obsahuje mnoho možností a funkcí, které vám práci zautomatizují a usnadní. Doporučujeme proto, abyste hned na začátku provedli některá užitečná nastavení v agendách Globální nastavení a Uživatelské nastavení. Obě agendy najdete v programu v hlavní nabídce Nastavení.

K čemu je dobrá registrace?

Registrací dojde k odblokování počátečních limitů v programu POHODA Start. V praxi to znamená, že budete moci pořizovat větší počet volných záznamů. Počáteční limit v účetním a peněžním deníku je 10 záznamů. Počáteční časový limit je 3 měsíce od první instalace bezplatné verze na počítač (resp. méně, pokud je konec roku 2020 blíž než za 3 měsíce od první instalace). Pro zvýšení limitů musíte po spuštění programu stisknout tlačítko Registrace a postupovat podle pokynů v průvodci registrací. Zašleme vám registrační číslo, po jehož zápisu do programu dojde k navýšení volných záznamů.

Kolik volných záznamů budu mít k dispozici?

Pokud program POHODA Start zaregistrujete, budete mít k dispozici:

  • 200 záznamů v účetním deníku
  • 200 záznamů v peněžním deníku daňové evidence
  • 200 záznamů v agendě skladových pohybů
  • 100 záznamů v ostatních agendách
  • 20 záznamů v adresáři
  • 10 záznamů v agendách majetku a mezd
  • 10 záznamů v agendách tuzemských a zahraničních cestovních příkazů
  • 10 použití funkcí pro hromadnou práci s daty
  • 1 účetní jednotka

Co se stane, když volné záznamy vyčerpám?

Pokud vám stanovené limity nebudou stačit, doporučujeme, abyste se obrátili na naše obchodní oddělení nebo na kteroukoliv  pobočku STORMWARE a poradili se, zda by pro vás nebylo do budoucna výhodnější přejít na plnou verzi programu POHODA. Ten je dostupný v několika variantách, takže si můžete vybrat takovou, která bude nejlépe odpovídat vašemu oboru a tempu podnikání.

Musím být při práci s programem POHODA Start připojen k internetu?

Při vystavování faktur v programu POHODA Start připojení k internetu nepotřebujete. POHODA Start pracuje v režimu offline. Pracovat s programem můžete prakticky kdykoliv. Připojení k internetu však už vyžadují některé specifické funkce, jako například odesílání faktur a dokladů e-mailem, ověřování IČ v systému ARES, odesílání příkazů k úhradě do banky atd.

Je fakturace s POHODOU Start bezpečná?

Ano. Program si instalujete do svého počítače, kam máte přístup jen vy, případně uživatelé, kterým dáte oprávnění. POHODA Start není umístěna na vzdáleném serveru cizího poskytovatele. Obavy, že do vašich dat může kdykoliv nahlížet někdo další a nepovolaný, mít nemusíte.

Faktury chci odesílat e-mailem. Jde to?

Samozřejmě. POHODA Start elektronickou fakturaci umožňuje. Fakturu nebo jiný doklad odešlete snadno přímo z programu e-mailem, a to ve formátu PDF. Doklady můžete rovněž vyexportovat do formátu ISDOC a odeslat je svým obchodním partnerům.

Představení tiskových sestav

 

Jak vytvořím fakturu?

Fakturu můžete vystavit hned několika způsoby. Podobné nebo časté faktury rychle vytvoříte pomocí kopie nebo šablony. V ostatních případech použijete povel Vložit, resp. klávesu INSERT. Fakturu je možné vystavit také na základě jiného dokladu, např. z přijaté objednávky, přijaté faktury, nabídky apod. V programu POHODA Start můžete vystavit fakturu během chvilky.

Vystavení faktury
 

Co když si nebudu při práci v programu vědět rady?

V programu POHODA Start je připravena interaktivní nápověda. Stačí stisknout klávesu F1 a objeví se stránka se základním popisem otevřené agendy a hypertextovými propojeními na všechny související texty. Při zapisování dokladů můžete navíc využít tzv. kontextovou nápovědu, kterou vyvoláte klávesovou zkratkou CTRL+F1. Zobrazí se vám popis pole, ve kterém máte zrovna umístěný kurzor. Pokud začnete program POHODA Start využívat naplno, některé jednodušší i složitější postupy se můžete naučit díky videonávodům. Prohlédněte si jejich galerii. Třeba se některý z nich bude hodit právě vám.

Řeší POHODA Start nějakým způsobem kontakty?

Ano a velmi podrobně. Program obsahuje agendu Adresář, ve které můžete efektivně vytvářet, udržovat a využívat adresář svých obchodních partnerů. Kromě klasické evidence můžete v adresáři využívat ještě mnoho dalších funkcí a pomocníků.

 

POHODA Start

Stáhnout

 

Když vaše firma vyroste

Vaše firma se rozrostla a bezplatná verze POHODA Start už vám zkrátka nestačí? Potřebujete využívat daleko více funkcí a možností? Chcete účetní program se vším všudy? Podívejte se na nabídku jednotlivých variant ekonomického systému POHODA a vyberte si tu, která nejvíce splňuje vaše požadavky a potřeby. 

Pokud upřednostňujete osobní jednání a chcete s námi probrat své požadavky, kontaktujte nás a domluvte si schůzku. Rádi vám pomůžeme s výběrem vhodné řady a varianty programu POHODA.

Kontaktujte nás

volejte zdarma: 800 178 278
Odeslat



Prohlášení o ochraně osobních údajů